19 Aralık 2010 Pazar

resim dersinde yaptığımız güzel çiçek

selam yine ben arsızlar gibi konu açıp duruyom aman şu kabartma çalışmasını bitirdiğimde yayınlamayı unutmayaymda yazı yayınlamaktan :D ama sırada resim dersinde psikopat öğretmenin bize yaptırdığı ve hala çözemediğim çalışma var :D öğretmenim bilmiyorum eğer burayı okuyorsanız tabi bulamazsınız ama okuyorsanız pardon sizi çok seviyorum xD neyse işte o çiçeğin yapım aşamasını anlatmıyacağım ama malzemeleri göstyereceğim (:

Malzemelerin resmi =
bunlar mavi ve kırmızı şeffaf kaplık yani jelatin deniyormuş (: aslında bunun dışında siyah fon karton,yapıştırıcı ve makasta lazım ama onları bulamadım üzgünüm (: ancak siz yapacaksanız ben tavsiye etmiyore çünkü çok uğraştım :D nyse siz yapacaksanız istediğiniz renk jelatin alabilirsiniz...not= jelatin yerine alüminyum folyo da olur (:.......Şimdi ise yapılmış hali =
aslında lalenin kafası kırmızı jelatinden (: yandaki kalp ise mavi jelatinden (: saplar vee yapraklar ise şeffaf beyaz jelatinden malzemelerde o yok ama okulda kankamdan bir parça ödünç almıştım xD
aslında yapılışı kolay ama biraz..lale ya da herhangi bir çiçek çizin ve kalp,yaprak,sap ile süsleyebilirsiniz..onların içini boşaltın yani kesin (: sonra jelatinleri alın hangi bölümü hangi renk istiyorsanız mesela beniim gibi lalenin kafasını kırmızı istiyorsanız kırmızı jelatini alıp lalenin kaffası boyutunda kesin ve kartonun arka tarafına düzgünce yapıştırın..rengarenk yapabilirsiniz (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder